شهادت مولا
 
نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

 

اَللهُمّ الْعَن قتَلهَ اَمیرالمؤمنین

بی علی دنیا ندارد اعتبار

وای بر ما وای بر این روزگار

شهادت مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت علی (ع) را به پیشگاه امام عصر(عج) و پیروانش تسلیت عرض میکنم



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:43---23 مرداد 1391
رسیدن بخیر... سفر خوش گذشت؟ ای بابا چه سوالی مگه میشه سفر خویش نگذره

باهر
ساعت0:27---23 مرداد 1391
سلام دوست من!

راستي رسيدن به خير اميدوارم حسابي بهت خوش گذشته باشه!
.................
وبگاه سیاه و سپیدم دیگر بار خط خطی شده!
منتظر نظرات سازنده ات هستم.

سربلند و پیروز باشی


باهر
ساعت0:27---23 مرداد 1391
سلام دوست من!

راستي رسيدن به خير اميدوارم حسابي بهت خوش گذشته باشه!
.................
وبگاه سیاه و سپیدم دیگر بار خط خطی شده!
منتظر نظرات سازنده ات هستم.

سربلند و پیروز باشی


دبیر
ساعت12:08---21 مرداد 1391



...
ساعت11:44---21 مرداد 1391
شهادت اول مظلوم عالم را به تمامي شيعيانش تسليت عرض مينمايم.
فقط يه شب ديگه مونده تا از درياي رحمت و بخشش الهي بهره مند بشيم اگه دلتون شكست بغض گلوتون رو فشرد وگريه امانتون رو بريد دعايي به حال بنده حقير كنيد.
التماس دعا...ياعلي


دوردست
ساعت18:39---20 مرداد 1391
علی که رفت عدالت هم رفت
شهادت اولین امام شیعیان را به همه ی مردم جهان تسلیت می گویم


مریم
ساعت12:18---20 مرداد 1391
بجز از علی(ع) که گوید به پسر که قاتل من

چو اسیر توست اکنون، به اسیر کن مدارا . . .


شهادت سمبل کرامت و عدالت و شجاعت، تسلیت و تعزیت


ابراهیم
ساعت4:51---20 مرداد 1391
شد کشته بمحراب عبادت حید / هر دیده بحال مرتضی می گرید

بـا گفتن “قد قتل” ز جبریل امین / در خلد برین خیر نساء می گرید . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: